Domovská stránka » Econea: Albatros Media produkty – Margit Slimáková

Econea: Albatros Media produkty – Margit Slimáková

by Radek

Už samotný název Albatros Media ukazuje na to, že jde o společnost podnikající v oblasti médií. Tak tomu skutečně je. Není však třeba mít obavy z toho, že by se jednalo o firmu směřující do oblasti televize, nebo internetu. Albatros Media je největší nakladatelský dům v České republice. Z toho jasně plyne, že se zabývá vydáváním knih různého žánru a různého zaměření. A rozhodně nejde o žádného nováčka na trhu. Pokud se podíváme na samotné počátky značky, musíme říci, že se začaly psát již v roce 1949. Od té doby firma postupně rostla, až do dnešní podoby. Ta je spojena s tím, že ročně vydá zhruba 2000 knižních titulů od řady autorů, v řadě různých témat.

Albatros Media vydává knihy nejenom v češtině

Čeština samozřejmě jasně dominuje. Přesto je zde patrné zaměření i na další jazyky, ve kterých Albatros Media řadu svých knih vydává. Za zmínku stojí polština, maďarština, ale například i finština, dánština nebo estonština. Je vidět, že se nezaměřuje jenom na klasický mainstream v podobě anglického a německého jazyka, ale chce nabídnout i to, co u jiných vydavatelů není zcela běžné. Díky tomu si získává mnoho fanoušků a samozřejmě i mnoho spokojených zákazníků.

Albatros Media vydává řadu knih, které musíte mít

Podívejte se na portfolio společnost Albatros Media a bude vám jasné, že v něm najdete celou řadu knih, které musíte mít. Nabídka jenom potvrzuje to, že vydavatelství nejde pouze cestou klasických románů a detektivek, které jsou dnes tolik populární. Zaměřuje se také na vydávání, stejně jako nabídku knih, které souvisí s lidským zdravím jako takovým, které souvisí se zdravým životním stylem, stejně jako nelze zapomínat ani na možnosti našeho chování a naši odpovědnost. Nakladatelství se tak prostřednictvím svých knih stává studnicí mnoha informací, které vám pomohou pomoci žít správný a hlavně spokojený život, po kterém tolik toužíte.

Margit Slimáková – Velmi osobní kniha o zdraví

Margit Slimáková je odbornice na výživu a zdravotní prevenci. V knize, která má 336 stran, se dozvíte co jíst a čemu se vyhnout, jak nám škodí konvenční kosmetika, jaké jsou hlavní příčiny nemocí a mnoho dalšího. Všechny své celoživotní poznatky se totiž rozhodla shrnout do jedné jediné knihy s podtitulem Jak zvládat jídlo, kariéru, rodinu, péči o sebe, kritiku, věk a chuť na čokoládu.

Přečtěte si můj příběh, proč jsem já sám začal číst a používat podobné výrobky jako tuto knížku od autorky Margit Slimáková. Píšu tam o tom, že není třeba hned vše od podlahy změnit, péct si doma chleb, vařit si vlastní mýdlo nebo vyrábět svou vlastní zubní pastu, která nebude zamořovat životní prostředí. Malé krůčky znamenají třeba začít používat ekologickou tašku, kterou po každém nákupu nevyhodím nebo brát si s sebou opakovaně na nákupy ekologické pytlíky na ovoce.

Přestanete brát v supermarketu jejich igelitové pytlíky a už tím přírodě pomůžete. Změna musí přijít odspoda. To je mimochodem velmi podobné myšlence Dobrokávy, která začala tady v Brně. A to mě samotnému je velice blízké. A chci se o tyto myšlenky dělit dále.

Věřím, že změna musí přijít odspoda

Chci, aby moje domácnost byla šetrná k přírodě a podporovala udržitelnost, to znamená, abychom si tuto planetu sami nezničili. Zatím žádnou další nemáme. Rád vám poskytnu inspiraci k tomu udělat to samé:)