Preserve škrabka na jazyk byla součástí mé třetí objednávky z eshopu Econea.
Říkal jsem si, že když poslední dobou zavádím tolik nových ekologických věcí ve své domácnosti, tak objednávkou tohoto malého pomocníka tolik nezkazím. Slyšel jsem totiž o škrabce na jazyk už několikrát.
Nejdřív jsem si pomyslel, že to není nic pro mě. Jenže ji používalo dost lidí kolem mě a já jsem si nakonec řekl proč ne.
Obsah článku
Preserve škrabka na jazyk a moje zkušenost
Když jsem procházel kategorii ústní hygieny na webu Econea, tak jsem narazil na tuto škrabku, které je, pro mě velice neobvykle, vyrobená z plastových kelímků. Navíc píšou, že dokáže odstranit bakterie v ústech 10x účinněji než zubní kartáček. No, takže jsem škrabku rozbalil a po vyčištění zubů ji hned vyzkoušel. Měl jsem napoprvé celkem zvláštní pocit. Ale poté jsem si už zvyknul.
Ptal jsem se své zubařky, jaký na to má názor a říkala, že je to dobrá věc a doporučuje škrabku používat 3x týdně. Takže ne každý den.
Škrabka dorazila v tomto plastovém obalu. Podle popisku by to měl být LDPE plast, což znamená low-density polyethyle. Není to úplně ideální. Bližší vysvětlení je zde.
Preserve škrabka na jazyk – zhodnocení
Jen čistit si zuby nestačí, je nutné pečovat také o jazyk. Proto jsem si tuhle škrabku koupil a musím říct, že i po několika měsících jsem velice spokojený. Pokud to s ústní hygienou myslíte vážně, je tohle jasná volba.
Výrobce Preserve
Eric Hudson, zakladatel značky, byl už odmala nejraději v přírodě. Po studiích se vrhl na kariéru ve financích a v poradenství a tuto cennou zkušenost později proměnil v podnikání s cílem ochrany přírody a jejích zdrojů.
Zajímal se o rycyklační program a zaujalo ho, že sice víc a víc spotřebitelů recykluje, ale jen minimum výrobců recyklované materiály dobře používá. Sice existovala spousta levných držáků na tužky a popelníků, ale žádná firma se silnou vizí. A tak v roce 1996 založil Eric ve Spojených státech firmu Preserve, jejíž název se do češtiny dá přeložit jako snaha zachovat či ochránit.
Preserve je také členem B Corp, což je organizace, jejichž základním mottem je, že sdržují lidi, kteří používají podnikání jako sílu pro konání dobra. Jedná se o firmy, které nechtějí být nejlepší na světě – ale nejlepší PRO svět.
Kdo stojí za společností Econea
Nápad založit společnost Econea vznikl v roce 2012. Byla to myšlenka na e-shop, který bude koncentrovat pečlivě a důsledně vybrané značky a produkty, které jsou skutečně šetrné k životnímu prostředí. Poprvé spatřil tento e-shop světlo světa v roce 2013. Dnes jsou jejími hlavními představiteli Pavel Milan Černý a Martin Mates. Jako investor a mentor zde působí i Martin Rozhoň, jeden z nejzkušenějších e-shoperů v Česku. Člověk, který sám vybudoval e-commerce impérium Vivantis.
Pro mě je Econea lovebrandem, kde obrovsky rád nakupuji a s radostí pak i produkty používám. Mezi nejpopulárnější produkty patří Retap láhev na vodu. Velice oblíbené jsou také intimní hygienické potřeby pro ženy, v čele s menstruačními kalíšky. Úžasným zdrojem inspirace je i blog, kde vychází skutečně zajímavé a poctivě napsané články.




